پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 161498
مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري:
نيروگاه هاي برق آبي کوچک بر روي خط انتقال آب کوهرنگ ايجاد مي شود
تاریخ انتشار : 1394/02/28 09:33:36
نمایش : 1486
نيروگاه هاي برق آبي کوچک بر روي خط انتقال آب کوهرنگ و چشمه باغ رستم با مشارکت بخش خصوصي ايجاد مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از منطقه آزاد، قدرت الله بيگلري در پانل تخصصي آب و توسعه همايش ملي تدبير در توسعه استان چهارمحال و بختياري، در دانشگاه شهرکرد درباره پتانسيل هاي سرمايه گذاري شرکت آب و فاضلاب استان گفت: اين شرکت ۵۷۶ هزار نفر، معادل ۴۰ شهر استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

مدير عامل شرکت آب و فاضلاب استان چهار محال و بختياري، پروژه هاي آب رساني به شهرهاي لردگان و اردل را از جمله طرح هاي در حال اجرا توسط اين شرکت برشمرد و افزود: تکميل پروژه هاي ايجاد تأسيسات فاضلاب شهرهاي هفشجان، لردگان و مناطق الحاقي شهرکرد و تله متري شهرکرد و شهرهاي هفشجان، نافچ، فرخشهر، کيان، طاقانک و کوهرنگ را از ديگر برنامه هاي شرکت آب و فاضلاب استان دانست.

وي روش هاي سرمايه گذاري در بخش آب و فاضلاب را شامل استفاده از تسهيلات بانک هاي جهاني، توسعه اسلامي و توسعه و تجارت اکو دانست و افزود: فاينانس داخلي و خارجي نيز در پروژه هاي آب و فاضلاب سهم بسزايي دارند.

بيگلري، اقدامات انجام شده، شرکت آب و فاضلاب شهري استان در تشريح مشارکت بخش خصوصي گفت: تصفيه خانه هاي فاضلاب شهرهاي بلداجي و گندمان و همچنين ايجاد نيروگاه هاي برق آبي کوچک بر روي خط انتقال آب کوهرنگ و چشمه باغ رستم را از جمله طرح هاي با مشارکت بخش خصوصي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html